גינון עיצוב גינות

הצעה מיוחדת להקמת גינה בעונת החורף

 

  • עיצוב גינה פרטית עד 50 מ"ר
  •  דשא סינטטי 4 גוונים
  •  מערכת השקיה הכוללת מחשב מז"ח משבת דישון ואביזרים נילווים
  •  צימחיה מגוונת ארץ ישראלית
  •  תיחום עי בלק גאק או עץ גושני




כל מה שרצית לדעת על גינות קטנות מעוצבות

בשורות הבאות נפרט לכם את כול המידע שאתם צריכים לדעת על נושא עיצוב גינות בבתים פרטיים. עיצוב גינות הוא עולם ומלואו המתחלק להרבה תתי ענפים ואנחנו רוצים להבטיח כי אתם תדעו כל מה שצריך על עולם זה ותדעו הכל על עיצוב גינות יוקרה או לכל הפחות מה המשמעות של עיצוב עיצוב גינות בבתים פרטיים. אם תקראו את האמור כאן אתם תחכימו ותדעו הרבה יותר על נושא עיצוב הגינה ותוכלו לקבל החלטות מושכלות וחכמות כיצד לעצב את הגינה הפרטית שלכם וכיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

גינה – החלק היפה בבית

הבית הוא הממלכה הפרטית שלנו ואם הבית הוא הממלכה הפרטית הרי שהגינה המעוצבת היא היהלום שבכתר. ספק אם יש עוד חלק בבית שכל כך כיף לשבת בו וליהנות מרוח קלילה הנושבת עלינו. בגינה המעוצבת שלנו אנחנו מארחים אורחים, בגינה הילדים משחקים ובגינה אנחנו נהנים מאווירה מיוחדת שלא ניתן לקבל במקומות אחרים. זוהי נקודה חשובה עליה אנחנו צריכים לתת את הדעת ולהתחשב בה. אין ספק כי עיצוב גינות פרטיות קטנות הן החלק היפה בבית אם משקיעים בה ואם עובדים איתה נכון.

חשיבות עיצוב הגינה

בכדי להבטיח כי הגינה בבית שלכם היא אכן ברמה הגבוהה ביותר שיש, אנחנו צריכים לעצב אותה ברמה הגבוהה ביותר שיש. בין אם מדובר על עיצוב גינה במרפסת או בבית הפרטי, ככל שנעצב את הגינה בצורה יותר איכותית כך היא תיראה יפה יותר וכך אנחנו נהנה לשבת בה יותר בשמחה. עיצוב גינות יוקרה או גינות מעוצבות רגילות הוא דבר בעל משמעות כבירה לאיכות החיים שלנו והוא יכול לשפר את איכות החיים שלנו בכמה דרגות. לא רק זאת אלא שעיצוב גינה איכותי ישדרג את מראה הבית שלנו בכמה דרגות וכמובן את מראה הגינה הפרטית שלנו. בגלל זה כל כך חשוב להשקיע בעיצוב גינה איכותי ולהבטיח כי אנחנו נעצב את הגינה שלנו בצורה יפה והטובה ביותר.

כיצד נעצב את הגינה ברמה גבוהה?

אז כיצד אנחנו יכולים להיות בטוחים כי הגינה שלנו תעוצב ברמה הגבוהה ביותר? מה עלינו לעשות בכדי להבטיח כי עיצוב גינה פרטית תהיה ברמה הכי איכותית שיש? התשובה היא שניתן לעשות הרבה דברים אך הדבר המרכזי ביותר שניתן לעשות בכדי להבטיח את איכות עיצוב הגינה הוא לשכור אדריכל נוף וחברה מומחית אשר תדע כיצד לעצב את הגינה שלנו ברמה הטובה ביותר. ככל שנשכור חברה יותר טובה שתעצב את הגינה שלנו כך נדע כי עשינו עבודה יותר איכותית בבחירת החברה וכך נהיה בטוחים כי היא תיתן מענה יותר שלם לעיצוב הגינה שלנו.

עיצוב גינה בבית פרטי

אחד הדברים החשובים ביותר שעליהם יש לתת דגש הוא עיצוב גינה פרטית. כאשר אנחנו מעצבים גינה בבית פרטי, יש לחשוב על כך כי הגינה היא המקום בו אתם מארחים אורחים ובו אתם יושבים ומשוחחים על ענייני היום. על כן כדאי להבטיח כי הגינה תהיה הן יפה והן פרקטית. חשוב מאוד שהשימוש בגינה יהיה נוח ושמקומות הישיבה בגינה יהיו נוחים לישיבה. זוהי נקודה חשובה עליה צריך לתת את הדעת ולחשוב עליה. עיצוב גינה בבית פרטי מחייב ללוות באופן אישי את בעלי הבית ולענות על הצרכים שלהם בצורה הטובה ביותר.

עיצוב גינה בשטחים ציבוריים

אין ספק כי גם שטחים ציבוריים זקוקים לעיצוב גינה. כאשר אנחנו יוצאים החוצה אל השטח הציבורי אנחנו רוצים לראות כי השטחים מטופחים ומעוצבים ברמה הגבוהה ביותר. עיצוב גינה בשטח ציבורי מחייב מומחיות רבה מכיוון שהוא דורש מענה למספר רב של דברים. ככל שהמעצב יהיה ברמה גבוהה יותר כך עיצוב הגינה יתבצע בצורה טובה יותר. אין ספק כי עיצוב גינה בשטח ציבורי שונה מעיצוב גינה בבית פרטי ואת זה עלינו לזכור ולפעול בהתאם. זוהי נקודה חשובה עליה צריך לתת את הדעת ולחשוב ולפעול בהתאם לה.

עיצוב גינות בפנטהאוזים

מי שגר בפנטהאוז רוצה להבטיח כי הבית שלו יהיה היפה ביותר והדבר כולל גם השקעה בגינה. בין אם מדובר על פנטהאוז ובין אם על דירת גג עם גינה נדרשת מומחיות לבצע את עיצוב הגינה ברמה הגבוהה ביותר. עיצוב גינה של פנטהאוז או עיצוב גינה במרפסת שונה מעיצוב גינה של בית פרטי וזאת מכיוון שהשטח שונה. אין אדמה בשטח ויש להביא אותה, כך התכנון של הגינה מקבל תפנית והוא דורש מקצועיות רבה. אין ספק כי עיצוב גינת פנטהאוז מחייב מאתנו הבנה עמוקה של דירה זו והבנה כיצד יש להתנהל עם הדירה בצורה הטובה ביותר.

עיצוב גינה חדשה מול עיצוב גינה קיימת

מומחיות נוספת הנדרשת בעת עיצוב גינה הוא השוני בין עיצוב גינה בבית חדש לבין עיצוב גינה קיימת. כאשר אנחנו מתחילים לעצב מאפס הרי שהעיצוב של הגינה הוא הרבה יותר פשוט וקל ואת זה עלינו לזכור. לעומת זאת כאשר אנחנו מעצבים גינה ישנה הרי שיש להתחשב בהרבה יותר גורמים אשר נמצאים כבר בשטח ואי אפשר לשנות אותם. על כן ישנה חשיבות גדולה לעיצוב גינה קיימת מול עיצוב גינה חדשה ועלינו להבין כי מדובר בשתי מומחיות שונות.

עיצוב גינות חלק מתפסה ארכיטקטונית של הבית

כאשר אנחנו מעצבים גינה אנחנו צריכים לקחת בחשבון כי עיצוב הגינה הוא חלק מתפיסה ארכיטקטונית של הבית והוא נגזר מתפיסה זו. עיצוב הגינה לא יכול להיות מנותק מעיצוב הבית והוא חלק המשלים את הבית. כאשר אנחנו מעצבים את הגינה עלינו לזכור זאת ולפעול בהתאם לכך. לא ניתן לנתק בין עיצוב הגינה ובין עיצוב הבית והשניים נגזרים זה מזה. זוהי נקודה חשובה ובעלת משמעות. לא כל מעצבי הגינה פועלים לפי שיטה זו ואז נוצרים עיוותים בשטח והגינה נראית שונה מאוד ממה שהכרנו ועל כך יש להצר ולהתחרט.

תכנון, תכנון ושוב תכנון

אחד הדברים החשובים ביותר בעת עיצוב גינות הוא נושא התכנון. ככל שהתכנון של הגינה יהיה יותר איכותי, כך התוצר הסופי של הגינה יהיה יותר טוב. על כן כאשר אנחנו ניגשים לעצב את הגינה הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות הוא לשבת ולתכנן כיצד כל דבר בגינה יראה. זוהי נקודה חשובה עליה אנחנו צריכים לתת את הדעת ולפעול לפיה. תכנון נכון יבטיח את איכות עיצוב הגינה והוא בעל משמעות עצומה להצלחה של הגינה שלנו למראה של הגינה שלנו.

שימוש בחומרי גלם איכותיים – המפתח להצלחה

בכדי להבטיח כי הגינה תהיה ברמה הגבוהה ביותר אנחנו צריכים לעשות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש. עבודה עם חומרי גלם איכותיים תבטיח כי הגינה תשגשג למשך שנים ארוכות ואנו נהנה מפירותיה למשך זמן רב. עבודה עם חומרי גלם איכותיים תבטיח כי אנחנו נקבל גינה שתחזיק מעמד למשך שנים ארוכות ואנחנו נהיה מרוצים מהאיכות שלה למשך זמן רב. שימו לב עבודה עם חומרי גלם איכותיים אינה אומרת בהכרח לעבוד עם החומרים היקרים ביותר. מעצב טוב יודע כיצד למצוא חומרי גלם איכותיים זולים ולהבטיח כי אתם תיהנו משתי העולמות גם גינה שתחזיק מעמד למשך זמן רב וגם הוצאה כספית נמוכה יותר ממה שחשבתם שתצטרכו להוציא.

עבודה בשיתוף פעולה עם הלקוח

אחד הדברים עליהם צריך להקפיד יותר מהכול כאשר מדובר על עיצוב גינות הוא לעבוד בשיתוף פעולה עם הלקוח. בסופו של יום הגינה היא בשביל הלקוח ורק בשבילו ועל כן אנחנו צריכים להתחשב ברצונות שלו ובהעדפות שלו. בכל שלב ושלב בעבודה אנחנו צריכים לחשוב מה הלקוח רוצה, כיצד הוא רוצה זאת וכיצד אנחנו יכולים לספק לו את המענה הטוב ביותר. ככל שנעזור ללקוח בצורה יותר גדולה כך הגינה תצא יותר יפה. ככל שנתחשב בלקוח יותר כך הוא יהיה מרוצה יותר בסופו של התהליך. על כן יש צורך מובהק לעבוד עם הלקוח בשיתוף פעולה ולתת לו יחס אישי וליווי צמוד בכול אשר אנחנו עושים.

מה חשוב שיהיה לחברה המעצבת לך את הגינה?

כאשר מדובר על עיצוב גינה במרפסת או בבית הפרטי אתם בוחרים בחברה שתעשה לכם את העבודה. על החברה העושה לכם את העבודה להחזיק במספר תכונות אשר יבטיחו כי העבודה תיעשה ברמה הגבוהה ביותר. ראשית החברה צריכה להבטיח כי היא מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. על החברה להיות מומחית בתחומה ולסייע לכם בכול שאלה ופניה. בנוסף, עדיף לבחור בחברה עם ניסיון עשיר בעיצוב גינות אשר עיצבה מספר גינות בחייה. בכדי להתרשם מהעיצובים של החברה בקשו לראות עבודות קודמות שלה אשר יעידו על איכות העיצוב של החברה. בנוסף, חשוב מאוד שיהיה לכם קשר אישי טוב עם עובדי החברה ושתסדרו איתם ברמה הטובה ביותר בכדי להבטיח כי אתם עובדים עמם בצורה חברית ונעימה.

מדוע לא כדאי לעצב גינה באופן עצמאי?

חשוב להבין כי עיצוב גינה הוא מקצוע בפני עצמו ממש כמו חשמלאות או אינסטלציה וכפי שאתם לא מבצעים עבודות חשמל בבית אלא קוראים לחשמלאי כך לא כדאי לכם לבנות גינות קטנות מעוצבות באופן עצמאי. בכדי לעצב את הגינה שלכם ברמה טובה נדרשת מומחיות שבאופן עצמאי לא תחזיקו בה. בנוסף, כלל לא בטוח שעיצוב גינה באופן עצמאי יצא לכם יותר זול וזה בגלל שלא תצליחו להשיג חומרי גלם זולים ואיכותיים כמו שמעצב הגינות ישיג לכם ובגלל שסביר שתעשו טעויות שיגרמו לכם לבזבוז מיותר. השורה התחתונה היא שלא כדאי לעצב את הגינה לבד אם אנחנו רוצים לקבל תוצאה איכותית ברמה הגבוהה ביותר והטובה ביותר שיש.

עיצוב גינות מתוך מחשבה על חיסכון במים

כאשר מדובר על עיצוב גינות בבתים פרטיים יש לחשוב על אלפי פרמטרים שישתלבו זה בזה ויצרו את הגינה היפה ביותר. אך לא רק שיקולים של יופי מנחים אותנו אלא גם שיקולים של חיסכון במים. בין היתר אנחנו צריכים להבטיח כי אנחנו נוכל לחסוך במים עם הגינה החדשה שלנו. הוצאה כספית על מים יכולה להיות יקרה במיוחד ולהוביל להוצאה כספית ניכרת ובכדי להימנע מכך יש לתכנן נכון את הגינה. ככל שתתכננו יותר נכון את הגינה כך תבטיחו כי ההוצאה על מים תהיה יותר נמוכה. כמובן שבכדי להבטיח כי ההוצאה על מים תהיה נמוכה אנחנו צריכים להבין זאת מראש ולפעול בהתאם בכדי להבטיח כי יושג חיסכון במים.

לא חייבים לשבור תכנית חיסכון בשביל זה

חשוב מאוד שתבינו כי בשביל עיצוב גינות יוקרה או עיצוב גינה במרפסת לא צריך לשבור חיסכון. ניתן לבצע עיצוב גינה במחיר הגיוני לחלוטין שלא יכביד על הכיס שלנו ולא יגרום לנו לבעיות. אם אתם מתלבטים בנוגע לעיצוב הגינה שלכם בגלל העלות של המהלך תנו לנו להרגיע אתכם ולהבטיח לכם כי לא מדובר בתהליך כל כך יקר שיגרום לכם להוצאות אדירות ולא הגיוניות.

סרטונים מבתי לקוחות